RSS

Packning..

Så har man lyckats släpa hem nio flytt kartonger. Det hjälper verkligen att man igår kommer hem med cykeln full med nyinköpta fynd. Än så länge är jag bara i tanke-stadiet med packningen. Med två veckor utan jobb, har hela tillvaron gått ner i slow motion hastighet. Känner dock inte att jag är stressad än. Jo, det är möte imorgon, kakor/tårtor som ska bakas till kalaset på torsdag, och ja, sen avskeds ceremoni hemma hos oss torsdag kväll. Fredag morgon köra upp till Norge med Mette, turista runt i 1,5 dygn, innan hemresa till Århus. Och Ja! Måndag kommer min kära mor och far förbi, för att hämta mitt flytt gods. Det finns inget bättre än många bollar i luften! Inte bara det; jag har en bil!! Tack Sören! Helt fantastiskt. Tyvärr bara i ett par dagar, men ändå!

Så ja, jag borde nog snart börja packningen. Men inte helt än. Nu kommer Mette snart hem, från Vejle, så det ska firas.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar