RSS

Vilodagen

Jag befinner mig åter på dansk mark. Jag har, kanske märkligt nog, saknat min lilla 14 kvadratmeter stora rum och min unika fjädersäng. Nej, det stämmer inte riktigt. Men jag har saknat min kära rumbo och mina danska vänner. Längs vägen mot Århus, blev det en helg på Sjælland, där LMH's missionskonferens "Mission '09" gick av stapeln, med både dunder och brak. Men då fredagens migrän, med all dess biverkning, fortsatte lika obarmhärtigt under lördagen, for jag till Århus en dag tidigare än planerat.

Det är alltid roligt att hitta pengar! Det gjorde jag idag. Jag hade en tjock bunt med kvitton som jag skulle slänga, men tänkte att jag borde kolla igenom dom ifall det skulle vara något viktigt kvitto. Så medan köksbordet täcks med kvitton från det senaste halvåret hittar jag en dansk 200-lapp! Nu kan jag göra en kopia av husnyckeln jag tappade bort förra veckan. =) Wei!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar