RSS

Den bästa dagen i veckan..

Då har Virksund flugit förbi, med en lagom hastighet. Det var härligt att komma till västjylland igen, men när det blivit lördag (igår) hade man blivit mätt på bibelcamping så då var det inte så svårt, som det ibland är, att ta farväl av sina gamla, men även nya vänner som jag fått på Virksund.

Det är inte så mycket man kan klaga på denna vecka; Det var bra förkunnelse i både predikningar och seminarer. Det är riktigt smart att förmiddagsmötet kl 10, är uppdelat på två platser. Även om det är de ungas vecka så är det stor skillnad mellan att vara 15 eller 30 år. Så därför är det två tält om förmiddagen där det är möte samtidigt så de yngre går i ena tältet och de lite äldre går i det andra.

Haha.. det hände något riktigt skoj idag. Jag tog på gudstjänst i Sct. Paul Kirken med Daniel, en som jag lärde känna på Virksund, och efter gudstjänsten så kom vi att snacka med föräldrarna till en jag har gått på LMH med. Plötsligt frågade mamman om vi var syskon! Hon hade nog glömt att jag var svensk, men jag tar det bara som en komplimang att jag var så bra på danska =D

Efter gudstjänsten idag fick jag också ögonkontakt med en kändis! Ingen mer än Michael V. Knudsen!! Han är danmarks (bäste) handbollsspelare, och han har till och med varit världens bästa handbollsspelare med den positionen han spelar i. Wow.. =D haha. Det ska ju kanske också nämnas att Danmark blev Europa Mästare 2008.

Man är heeelt slutkörd efter en vecka på camping. Sov direkt då jag kom hem igår och sov 13 timmar, och nu vill jag krypa under täcket igen. =) Det är kanske en grund till att det bara är bibelcamping en gång om året =P

2 kommentarer:

Malin sa...

Det är stort att du har träffat och fått ögonkontakt med Michael Knudsen.. :) Han är stor :)

m.andertun sa...

Haha =) Ja, det är ju lite status här i Danmark!

Skicka en kommentar