RSS

Söndag

Åh, söndagar är bara så härliga! Speciellt då man är ledig från arbetet. Först var det Gudstjänst i Aroskirken, (Luthersk Mission) där Peter-Leif H. predikade, och sedan festlig söndagsmiddag med Mette och hennes bror. Tacos och sedan en cooktail med persikor till efterrätt. Mums fillibabba!

Imorgon är det då dags att se vad som händer på bibelcamping i syd jylland. Ska bara få väskan packad och klar innan klockan tolv. Då ska jag nämligen på medicin kurs och när jag lärt mig pillernas namn får jag lov att gå.

Lysetoglivet.dk är en hemsida jag varmt rekommenderar. Där finns fantastiska predikningar/bibellektioner i mängder med bland annat Hans Erik Nissen, Frank Jacobsen, Mikkel Vigilius och Daniel Burgdorf. Helt gratis och lagligt att ladda ned. Dock är dem på dansk, men tänk då om det hade varit på kinesiska. Då hade det varit en aning svårt att förstå =P

Back on saturday..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar