RSS

hej och hå

Hoppsan hejsan vad tiden rinner iväg. Jag har blivit riktigt busy nu med alla möjliga grejer. Så busy att jag är så trött på kvällen att jag hinner somna innan jag ställer väckarklockan. Det medförde att jag denna morgon vaknar upp lagom förvirrad av att min arbetskamrat väcker mig. Strålande Maria - bli väckt en halvtimme efter jag skulle suttit på min stol i personalrummet, med en kopp kaffe i handen. Djupt pinsamt!

Annars händer det mycket här i sommar. Arbete under dagtid och denna kväll var det LMU. Spilleaften stod det på programmet där vi lärde oss ett färöiskt (Färörarna) spel som var "neger och president" -fast baklänges. Lite komplicerat, men enormt skojigt!

Imorgon är jag faktiskt ledig! Skönt, men ingen sovmorgon för det. Jag ska flytta en våning upp i samma uppgång den 1 Augusti och imorgon, tidigt, kommer det en och ska se på mitt rum. När då denne gäst har glott under både säng och soffa ska jag köra bil (!) till Fjellerup. Har ingen aning var det ligger, men det är där Nyt Liv har sin bibelcamping. Några LMH'are är där, så det blir roligt att få se dem igen!!

Efter en dag i Fjellerup blir det arbete för hela slanten i helgen och söndagkväll åker jag upp till Virksund Bibelcamping. Åh, vad fantastiskt det blir att den kommande tid blir fyllt av predikningar och social gemenskap!

Tack och hej leverpastej!

1 kommentarer:

Malin sa...

Du har blivit så dansk Maria.. :) nu alla bibelcampingar du kan fara på =0)

Men de är så det ska vara!!

Hur går de med killen?

Skicka en kommentar