RSS

Tillbaka i Århus!

På trots på min trista och långsamma vardag har den sista tiden faktiskt flugit fram. Efter Norrland-visiten blev det ett par dagar i skåne-land, följt av ett par dagar i Köpenhamn, sedan Aalborg och den senaste helgen tillbringades i Kolding där det var återträff för LMH's E-09. Det var härligt att se lmh vännerna igen, men det var alldeles för lite med bara en helg. Men nu är adressen återigen Århus, och det är faktiskt helt fantastiskt att sova i sin egen säng. Den har dock några skavanker i form av ojämn massage av fjädrarna som sticker en lite var stans, men det är ju lyx om man jämför med en luftmadrass som inte kan hålla tätt.

Böneämne: Handleden ska röntgas igen nu på onsdag, och om allt står rätt till så får jag lov till att ta av gipset. Det får du gärna be för.

"Liksom ditt liv idag har varit dyrbart i mina ögon, så må också mitt liv vara dyrbart i HERRENS ögon, så han räddar mig ur all nöd." 1 Sam 26:24


0 kommentarer:

Skicka en kommentar