RSS

internetavbrott

"sekunder, minuter, timmar, oh, tiiiiiden går" - den sången har kört runt i huvudet hela dagen, nästan. Men det är helt sant, tiden rinner iväg och nu har ytterliggare en arbetsvecka gått. Jag börjar trivas riktigt bra på arbetet och det är skönt, då de gärna ville att jag skulle fortsätta arbeta hos dem under hela hösten! Arbetskamraterna gör verkligen hur mycket som helst om man ska kunna trivas på ett arbete, och jag är nog lyckligt lottad, som fått många i varierad ålder och humor.

Jag har faktiskt varit utan internet i nästan en hel vecka.. Det har varit något rappell med min dator som gjort att den strejkade. Men så plötsligt valde datorn att samarbeta lite med mig idag. Tack för det, men det har faktiskt varit skönt att inte sitta så mycket vid datorn, och man får så mycket annat vettigt gjort istället.

Igår var jag med till LMU avslutning där vi grillade och spelade rundboll, en annorlunda , och mycket bättre form för brändboll, och det var bara huuur kul som helst! Ett tag sedan man hade så roligt =)

Min kära, goda vän och granne en våning upp, Ruth, åker hem för sommarlov om någon timme. Det blir lite trist och ensamt utan henne, men snart är det august och då kommer hon tillbaka..


Dagens bibelvers: Jag är betryckt och fattig, men Herren har omsorg om mig.
Min hjälp och befriare är du. Min Gud, dröj inte! Ps. 40:18

0 kommentarer:

Skicka en kommentar