RSS

Andra advent

Så har redan andra advent passerat förbi. Och jag har fortfarande inte fått den där riktiga julkänslan. För det är snön som saknas! Jag kör stenhårt med julmusik, knäck, julkakor, adventsljusstake, och allt annat man kan få i det 'danske land'. Men man kan inte få en norrländsk jul i Danmark. Det går bara inte. Nu är det ju tur att jag inte behöver vara här vid julen.

Däremot så blir det nog ett danskt nyår, även om min första arbetsdag i det nya året inte är förrän den 4 januari. Tyvärr så blev dagarna jag skulle jobba ändrat, efter jag bokat tillbakaresan. Se, en till grund till att det inte är bra att planera!

Det är ju snart dags för konserthelgen, där jag spelar med orkestern på lördag, och med Aros-kyrkan på söndag. Har ni vägarna förbi, så är ni hjärtans välkommen! Ni kan läsa mer om lördagens konsert här:

http://www.kultunaut.dk/perl/anmeld/type-optakt/nr-4443981


Och kasta alla era bekymmer på honom, ty han har omsorg om er. - 1 Pet 5:7

Alla som Fadern ger mig kommer till mig, och den som kommer till mig skall jag aldrig någonsin kasta ut. - Joh 6:37


1 kommentarer:

Anonym sa...

Å Maria. Jeg ble akkurat minnet om dette vers. I en preken av Mikkel. Takk for pris at Jesus ikke støter noen ut!
Mette

Skicka en kommentar