RSS

Spelkväll

Ibland är det faktiskt lite pinsamt då en kille är bättre på att laga mat än en själv. Det fick jag uppleva idag då Frank kom på besök. Han kunde en massa tips o tricks, som han så lärde mig. Så nu är det lite roligare att göra mat. Men jag är fortfarande the queen of the desserts! Där har ingen en chans. =)

Efter den utsökta middagen, där kycklingen gav salmonella om vi hade ätit den, gick vi till Lisbeth och hade spelkväll. Hennes (och två andras) lägenhet påminner om lägenheterna i "Friends". En stor grund till det är att det finns ett bordsfotbolls -tjosan mitt i vardagsrummet, precis som Joey o Chandler hade. Och rackarns skoj var det när Brian och jag vann alla matcher, där motståndaren var en smula dålig förlorare!

Nu somnar jag snart..


0 kommentarer:

Skicka en kommentar